27.11.2025
Informujemy, iż dnia 26.11.2025 zakończona została rekrutacja uzupełniająca do projektu „Asystent Integracji 2”! . Poniżej zamieszczamy listę osób zakwalifikowanych.
Lista osób zakwalifikowanych do projektu
18.11.2025
Rekrutacja do projektu „Asystent Integracji 2”!
Informujemy, iż w dniach 19-26.11.2025r. odbędzie się rekrutacja osób z niepełnosprawnościami do projektu „Asystent Integracji 2”! nr FEDS.09.01-IP.02-0031/25. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie powinny w pierwszej kolejności złożyć Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i i ich opiekunów faktycznych, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania
Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w:
Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4
lub w Punkcie kontaktowym w Świebodzicach, przy ul. Żeromskiego 6
w godzinach 10:00-15:30
Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjaspektra.pl
Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 535-954-821 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaspektra.pl.
Dokumenty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
3.11.2025
Rozpoczynamy realizację projektu „Asystent Integracji 2”! Rekrutacja już wkrótce
Z radością informujemy, że ruszamy z projektem „Asystent Integracji 2”, którego celem jest zwiększenie dostępności wysokiej jakości usług asystenckich dla mieszkańców subregionu wałbrzyskiego. Projekt obejmuje powiaty: dzierżoniowski, kłodzki, świdnicki, wałbrzyski, ząbkowicki oraz miasto Wałbrzych.
W ramach projektu planujemy świadczenie usług asystentury osobistej dla osób z niepełnosprawnościami, wsparcie ich opiekunów faktycznych oraz przeszkolenie i przygotowanie 20 asystentów osobistych.
Rekrutacja uczestników – wkrótce startujemy!
Obecnie trwają prace przygotowujące do uruchomienia procesu naboru. Rekrutacja nie jest jeszcze otwarta, ale rozpoczniemy ją już wkrótce – poinformujemy o dokładnym terminie w osobnym komunikacie.
Rekrutacja będzie dotyczyć:
- osób z niepełnosprawnościami zamieszkujących subregion wałbrzyski,
- ich opiekunów faktycznych,
- kandydatów na asystentów osobistych osób z niepełnosprawnościami.
Planowane etapy rekrutacji:
- Ogłoszenie rozpoczęcia naboru – informacja na stronie i w mediach.
- Przyjmowanie zgłoszeń – poprzez formularz i kontakt z biurem projektu.
- Weryfikacja formalna i merytoryczna – analiza spełnienia kryteriów.
- Spotkania i diagnoza potrzeb – ustalenie zakresu przyszłego wsparcia.
- Zakwalifikowanie uczestników – oficjalne potwierdzenie udziału.
Szczegółowe dokumenty i formularze zostaną opublikowane wraz ze startem naboru.
Cele i rezultaty projektu
Projekt zakłada m.in.:
- świadczenie usług asystenckich dla 60 osób z niepełnosprawnościami,
- wsparcie psychologiczne i doradcze dla 30 opiekunów faktycznych,
- zwiększenie liczby miejsc świadczenia usług asystenckich,
- podniesienie jakości pracy 20 asystentów osobistych.
Projekt „Asystent Integracji 2” współfinansowano ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021–2027, Priorytet 9: Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie 9.1 Transformacja społeczna, Typ projektów 9.1.A Zapobieganie wykluczeniu z rynku pracy.
Numer projektu: FEDS.09.01-IP.02-0031/25
